Hemma igen!

Hemma i kalla Sverige igen, inte för att de va så mycket varmare i Paris då men ändå.
De är skönt att vara hemma igen och få sova i sin egna säng o så. Resan hick bra, gillar dock inte att lyfta o landa men annars gick de bra. Väl framme i Paris va de oxå bra. Först blev vi lite besvikna för vi bodde så långt bort från där vi skulle va o så men visade sig sen va bra. Lägenheten o de kunde varit bättre men funkade.
När man kom hem va man ju så död i fötterna, fem gjorde så ont! Hade ont i två dagar efter jag kom hem. Men nu e dom bra igen!
Ryggen o nacken e dock skit! Ska gå till läkaren men måste hitta lite tid o så.
Men jag han inte hem innan jag blev sjuk. Kräktes igår så blev hemma från skolan idag. Mådde så illa igår att jag inte visste va jag skulle ta vägen men mår bättre idag, tur att de e kort dag imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0