Shiiit va mycket tvätt.

Ligger just nu i soffan och väntar på att tvättmaskinen och mangeln ska bli klara. Jag har ju inget jobb och studiebidraget räcker ju inte jätte långt så jag har fått saker här hemma som jag kan göra för att få in lite extra pengar och det är ju inte lite tvätt vi har. De tar ju aldrig slut, jag är trött efter ev vecka av tvätt typ tänk då mamma som tvättat i alla år.
Denna veckan har varit tråkigt och deppig som attan!! Torsdag va ju helt sjuk... Pallar verkligen inte med torsdagar överhuvudtaget..
Ja men jag har inte gjort så mycket, i fredags var jag med Lina och Johan på kvällen, det blev bowling och mat på Tio pepe! Mycket trevligt kväll måste jag säga, och även skön massage fick man av lina i Johans sommarstuga innan bowlingen.
Igår va jag hemma, städade, tvättade m.m. På kvällen sen blev de trevlig middag med familjen, god mat och gott vin!
Idag blir de antagligen bara att va hemma och fixa.
Skola imon då och de är segt, håller på att bygga möbler till mitt projektarbete så de är fruktansvärt tråkigt det med, känner att de är inte mycket som är roligt nu, är nog nere i en lite "deppperiod" men de går nog över snart! Hoppas de blir iaf lite varmare och finare väder så att man blir lite piggare och så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0