Så va de måndag igen

Denna helgen har gått både fort och långsamt! Har haft så mkt att göra... Håller på att tjäna in lite pengar här hemma genom att hjälpa till med olika saker. Så jag har tvättat, städat, manglat mm hela helgen och dessutom jobbat på mitt projektarbete, sökt jobb o en del andra saker.
Ja de va ett tag sen igen jag bloggade, har inte riktigt haft lust eller hunnit de.
Jag har klippt mig oxå, känner att de blev lite kort men de behövdes verkligen, har ju att sjuk o frisören har oxå varit de så har missat tre stycken tidigare tider. De va typ över ett halvår sen jag klippte mig sist så de behövdes verkligen.
Annars har de väl inte hänt så mkt, jag e typ as depp för att de e fortfarande snö ute o lite annat men ändå nu ska jag snart till skolan o sen så blir de sushi men bästa Lina!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0