Så var även detta lovet slut

Usch vad tiden går fort, detta lovet har både gått fort och långsamt. Jag har väl inte gjort så jätte mycket, i tisdags var det ju lunchen med emelie som dtod på schemat och det var typ det jag gjorde. Jag var ute en stund i förådet och jobbade på mitt projektarbete och blev klar med köket. Onsdags gjorde jag inget och Tosdagen Spenderades ute i förrådet. Dock men trevligt sällskap hela tiden då Edvin var med och höll mig sällskap och hjälpte till. Det var härligt att ha lite sällskap och inte bara vara själv hela dagen så tack för det. Senare på kvällen åkte jag och hämtade lina som skulle hem till mig kolla film och sen sova över. Lugn med treevligt dag. Idag har jag inte gjort så mycket heller, vi vaknade halv 11 gick upp gjorde frukost (om man nu kan räkna linas bacon som frukost så hårt stekta som de var). gick in i duschen och åkte sen in till Kba en sväng blev kungs och lite solning innan det var dags att dra hem. Hemma så tog jag hand om disken, städa rummet, fixa naglarna och nu blir det lite mys framför tv (finalen på på spåret) ;)
Imorgon blir det att dra in till stan med mamm för att möta upp Gunilla och kolla på balklänning till mig, mycket trevligt ska det bli!Så ni får ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0