Lov!

Ja jag börjar lovet med att bli förkyld! Inte den bästa början kanske, vakande 12,30 typ så gick upp och satte på tevatten och gjorde, gick sen upp och la mig i soffan. Där låg jag typ hela dagen, förflyttade mig senare in till sängen och har legat här sen dess. Har inte gjort särskilt mycket idag, har liksom inte orkat.
Det känns som om jag ligger och sover och drömmer mardrömmar och inte vaknar.. De händer inget roligt i mitt liv just nu och allt går bara inte som jag vill. Det går inte överhuvudtaget.
Får bara hoppas på att de blir bättre snart!

Men men de e lov nu, inte så mycket planerat mer än att jag ska jobba på mitt projektarbete och imon blir det lunch med Emelie.

O denna snön gör ju inte att de blir bättre, e så trött på snön och vill bara ha sommar nu men vi ska ju ha vår först och de du kar bra de med. Men kan ju inget annat än säga att de är ju rätt fint med snö. Och om typ 3 veckor åker min klass till Paris, de ska bli kul men känns som så länge de inte löser sig med allt annat kommer jag inte kunna njuta av de som jag vill. Men de ska bli skönt att komma hemifrån lite!

Så imon blir de lunch i kba med Emelie att se fram emot och hoppas på att man orkar gö lite mer än idag i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0