Helgerna tar slut fruktansvärt fort asså

Japp då va denna helgen över oxå. Helgerna går så jäkla snabbt och det känns om jag inte hinner med nånting, det gör jag ju men känns inte så. I fredags så var jag hemma var så trött, gick upp halv sju och åkte med mamma till hennes jobb för att jag senare skulle på arbetsintervju efter lunch. Hade väl inte överdrivet kul i början men det gick bra sen blev det sushi med mamma o hennes arbetskollega Mona. Intervju sen gick bra, va sjukt nervös med det gick bra. Efter de gick jag tillbaka till mammas jobb eftersom jag sökte jobb på liseberg och mamma typ jobbar där så det var väldigt smidigt. Handling blev det även denna fredag men med mamma senare blev det pizza till mat och mys i sängen framför tv, gick även över till Randevik där Richar, Wallin och Edvin kolla tv och så blev det lite
tv-spelande oxå, så jävla roligt men suger ju men de är kul.
Lördagen blev det mycket gjort, städning, tvättning, läxa och sen in till Göteborg för att åka hem till Emelies klasskamrat Frida som jag aldig mött men en mycket trrevlig och härligt tjej. Sen va det melodifestoivalen som gällde efter tacosen såklart och till melodifestivalen kom även en annan klasskamrat till Emelie som oxå skull med ut sen. Vi gick ut och hade as roligt, och kom hem med ett antal blåmärken, mycket ont i fötterna och även många roliga bilder. HAHA åhh som vi har skrattade och hade kul, roligaste kvällen på länge poch kände att jag verkligen behövde ha lite roligt. Skolan är bara skit och allt annat med asså! orkar inte, har så mycket jag måste göra, känns som jag aldrig sitter still och vet inte var jag ska börja riktigt. Blir jätte stressad och mamma säger att jag ska lugna ner mig men jag kan typ inte....
Söndagen så spenderades både hos Frida och hemma. Först vaknade vi as tidigt, elr aa 9 med de kändes som om det var as tidigt. Efter ett tag med skratt åt bilderna från kvällen/natten gick vi upp lite sådär halv bakis och åt frukost, andra sidan häcken blev det efter det och även BK och lite mer TV-tittande. Sen vid 4 tiden åkte jag och Emelie hem och på pendeln mötte vi upp min broder Nicklas och hans flickvän Camilla. Mamma hämta oss på stationen och körde hem Emelie, plocka upp Fredrik och åte sen hem för att äta mat. Gick o la mig tidigt somnade typ vid nio.
Idag var det skola va på de två första lektionerna men hoppade över den sista och gick hem i snöstormen för jag mådde illa. Har gjort de då o då de senaste två veckorna, vet inte va det är...? Nu sitter jag i soffan och ska skriva loggbok, jobbade på mitt projektarbete förut o har glömt några gånger så. Imon är det bara en lektion så är ju nästan ledig så hoppas på att jag mår bra imon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0