AJJ AJJ AJJ

Vaknade med värsta nackapärr och fruktansvärt ont i hela ryggen i onsdags. Blev en dag hemma från skolan då o h idag, blir nog även de imon. I onsdagsmorgon kunde jag knappt resa mig ur sängen, tog två panodil och en Ipren i hopp om att kunna röra mig o lite mindre smärta. Väl uppe ur sängen satte jag mig på en stol i köket då mamma skulle massera mig lite men de gick inte för de gjorde så ont, hon kunde knappt nudda mig. Hemma dagen va inte så rolig, visste inte hur jag skulle sitta, ligga elr stå utan att de skulle göra ont. Lite senare kom Edvin över en stund o de va trevligt att få lite sällskap.

Idag va de oxå tråkig dag. kan dock röra lite mer på nacken idag men ryggen e fortfarande riktigt dålig. Blev ju många tabletter imon o typ lika många idag, men känns inte som dem hjälper... kan inte gö så mkt och orkar inte stå så länge så kan inte gö mat heller så min käre bror kom hem mes mc till mig. De va snäll, kanske inte bästa maten men gott som fan va de, va så hungrig oxå, kändes som jag skulle svimma för jag inte ätit nått förrän han kom hem vid kvart i 2.
Pappa masserade mig alldelses nyss, de va inte roligt! Fy fan va ont de gör o allt känns värre nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0