FYYY FAN VA SKÖÖÖNT!!

åhh herre gud vad jag har varit nervös in för teorin!! jag hade de idag och inatt somna jag typ 5 o skulle upp halv 8 så de kändes väl inte jätte bra!
men de va bara att gå upp och gå till skolan, vid halv tre kom mamma och hämtade mig. vi kom rätt tidigt så vi fick ju sitta där ett tag o de gjorde mig ju inte mindre nervös. sen va de dags att gå in.
gick in och började med provet efter och jag skakade fan som en aa jag vet inte vad när jag skulle trycka på rätta!!
jag tryckte och där stod de "godkänt" åhh fy fan va skönt ar aldrig varit så nervös. men de gick ju bra!! så nu har jag bara uppkörningen kvar så vi hoppas på att även den går bra!!! :)
glad tjej!!! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad roligt!!! Stort Grattis!! Kram

2012-09-03 @ 19:46:59
URL: http://nojja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0