Vissa dagar är roligare än andra!

Idag har varit en helt okej dag! Dagens höjdpunkt va ju när jag måla lina till en avatar!
Helgen har varit lugn o skön, fredags kvällen bestod av golf o tv tittande! O även natt körning då jag hämtade Fredrik vid 3tiden. Lördagen blev de oxå tv tittande och söndagen blev de en kort golf tur. Annars har de inte hänt så mkt!
Inom är ju min lediga dag, o när jag fick redan på att jag skulle vara ledig på tisdagar framöver länder jag att de skulle bli as skönt! Men jag har typ bara varit ledig en elr två gånger. Så imon ska jag inte Heller vara hemma utan ska in till gymnasiemässan o vara där o prata me folk. Så jaa.. Men ni får ha de så gött!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0