Lov!!

Åhh ja så ska man ju blogga oxå.. Asså jag orkar typ inte blogga för tillfället så blir kanske lite dåligt med uppdateringar men de kommer.

De har inte hänt så mkt, de e lov nästa vecka elr aa imon så de e ju gött!! Ska jobba på mitt projektarbete o städa hemma men de blir säkert en skön vecka!!
Har skaffat lite nya saker, så de sju lite nice. Bland annat två klänningar, likadana men i olika färger, ringar, halsduk o strumpbyxor. Letat efter en tajt klänning as länge men har väl inte riktigt känt att jag passat i de. Men efter att gått ner några kilon så känns de iaf lite bättre! Har inte så många kilon kvar -att gå ner nu till mitt mål! :)
Men annars e de inte mkt som hänt.. De e bara att gå ut i de kalla förrådet o börja jobba imon!! Kan ju säga att jag e lite lätt avundsjuk på lina o Johan som ska dra utomlands på livet
Men ni får ha de så bra i värmen!
O vi i kalla Sverige får väl oxå ha de bra trots den förbaskade kylan;)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0