Sjuk..!

Ojjjojjojj! De va länge sen jag blogga!!
Jag har väl inte riktigt orkat o den senaste veckan har jag varit sjuk!
De börja med att jag kände mig lite snuvig. Så blev jag bjuden till Johanna att hålla henne sällskap medan Robin var borta. De va mycket mysig o man får sig allt ett antal skatt när man är där. Måndagen s inget speciellt men tisdagen var de värre o tisdagskväll började jag få feber o allt! Så förra veckan låga jag hemma med 38.9 grader feber då jag i vanliga fall har 36 så mådde Inte jätte bra. Va även hemma igår och i måndags.
Men nu e de dags att åka till skolan. Har packat väskan med halstabletter m.m.
Fortfarande inte helt frisk men de får gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0