Fint väder har vi haft iaf!!:)

Hej hej, jag har inte bloggat sen i söndags, ha tänkt att jag ska göra det men har inte orkat.
På valborg så var jag hemma och inte gjorde så mkt, var ute i det fina vädret. Senare fram mot kvällen kom martina hem till mig och vi satt ute på våran altan och prata och åt lite gott. det var väldigt trevlig och borde göras om.

Första maj var jag ute hela dagen, först på golfbanan och sen hemma på altanen, de va så jädra skönt!! brände mig dock lite men inte så farlig. Fredik kom hem alldeles röd igår. haha vilken bonarbränna!! herre gud!!

Ja sen dom andra dagarna har jag inte heller gjort så mkt varit i skolan och gått på teriolektioner onsdag och torsdag. Asså det är inte speciellt kul men de har faktisktr varit gött att åka hem lite senare och bara ta de lugnt och sitta i solen och vänta på bussen.
Dock i Torsdags blev de inget med att vänta på bussen. Jack slutade teorin typ 10 över 6 (brukar sluta halv 7) så jag tog de lungt typ 14 över snär jag precis kommit utanför dörren till bilskolans teorisal kom jag på att jag kan ju ta bussen som går 17 över. Så jag ökade farten och tiden bar gick snabbare o snabbare. Det är ju inte speciellt långt mellan bilskolan och stationen men skälvklart står min buss längst bort på stationen. Jag börjar då springa de sista 100 meterna och när jag precis är framme åker bussen!! jag ba men för i he.... aja jag får väl vänta på nästa buss ändå då. Men NEJ busschaffören va en snäll sådan, han så mig och stanna så jag kom med bussen!!!:):) sådana busschafförer gillar man.
inte som en annan gpng när jag gick på bussen vid stationen, där våran buss brukar stå. Jag går på och frågar 
- är detta en 734?
Sur busschafför som bara kan ta sig nånstans för han är alltid sur och irriterad.
- ee ja!!
jag ba
- aha för de står ju 743!!

haha där fick du dig sura jävel!! usch vad jag OGILLAR han!!!!!

Ja men nu är det fredag och helg. Dock så har denna dag varit riktigt deppig. Eee vet ingentligen inte varför men de är nått som inte känns bra asså. Hade engelska NP idag oxå det gick ju inte så bra då men aja, får la se vad jag får för betyg.
Men nu ska jag bara ligga i soffan och chilla så ha de gött
kram kram

SWAG!!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0