Springning

Whhooohooo! Tagga för att springa nu på morgonen då!!!:) eee neee!!!
Asså seriöst de e fan inte snällt att lägga gympan på morgonen såhär!!
À men iaf vi ska ha gympa nu på morgonen och idag ska vi springa.. Och dem betygsgränserna som finns är helt konstiga typ mer Hälften fick g eller ig? För de första hur kan man få ig på en löprunda som man genom för på typ 22 min? De va jag då. Sträckan är 3km och jag hade/ har typ inte tränat nånting. Jag har gått ut och gått i några veckor men inte tränat sten hårt liksom. De va inte bara jag som fick ig, och han lägger liksom typ allt betyg på den jävla spingningen. De ekan j
Han ju inte göra!!! Aaa
Jag blir så frustrerad vill bara kasta min miniräknare på en krukväxt!!!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0