Ont i handen och plugg

heellloo!!!! Som jag skrivit innan har jag ju skadat fingrarna. Men igår hade jag så ont att de gjorde ont i hela handen, så vi åkta till läkaren. När vi kom dit var de fullt och det var 2-3 timmars väntetid så vi åkte hem och väntade. När vi kom dit igen kom vi typ in till doktorn, det hade inte hänt något med skeletet så jag fick bara tejp rund fingrarna och sen fick vi åka hem ingen. på ett sätt e jag glad att de inte va nått men på ett sätt så fick jag inte veta varför det gör så förbannat ont. Sen har jag märkt att jag har nåt konstigt svullnad i handen... vete fan va de e men ont gör de iaf.



Jag har iaf haft en chill dag idag. sovmorgon och började skolan 11.30 sen slutade vi 13.25. Dessutom tyckte jag det var ganska kul på CADen idag, vi har börjat med att göra våra egna hus.
Jaja nu ska jag plugga så ni får ha de så gött
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0