oh herre gud va varm!!

värmen är här!! Det är ju gött, kan ju dock tycka det är lite för varm och att jag har gips gör det ju inte bättre:) Ne man ska inte klaga gillar ju sommaren. Ja som sagt har jag ju gips men sist när jag blogga sa jag ju att jag hade gips detta är då inte samma gips. Jag lyckades då slå handen i väggen och bröt gipset.. fick åka till sjukhuset igen och fick där en rulle fast lindad i min hand. DET VAR NOG DEN SÄMSTA LÖSNINGEN EVER!!!! OMG jag kunde fan inte gö nånting. så dagen efter igen åkte vi tillbaka till sjukhuset och då fick jag gips igen, de var i söndags så har haft gips 3 dagar nu. Har redan tröttnat på de och ska ha det till och med den 5 juni... Usch!!
ja men som sagt ska inte klaga har fint väder och inte långt kvar till sommarlov eller till de att vi åker utomlans!!!!:D
Ha de så bra i det fina vädret!!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0