Det kallas akuten men det tar 5 timmar!

Heeellloo!! Ja jag har inte bloggar på några dagar för har inte haft något att säga, det har jag egentligen inte nu heller men det får bli ett inlägg ändå. Jag kan berätta de nya om min hand;) ja den e ju fortfarande i gips dock inte samma gips då gör bröt de när jag åkte longboard, jaa. Så i måndags skulle jag då åka och byta gipset. Mamma och pappa jobba så dem kunde inte köra mig så jag bad Lina följa med. Vi tog bussen till AKUTEN!! När vi kom vi och anmälde mig sa dem att de va 1-2 timmars vänte tid.. Ja de va väl inte de roligaste men vi tog våra grejer och gick ut och satte och i solen och chillade på de. Jaa et Lutade då med att det tog 5 timmar o 15 min innan jag fick mitt jävla gips.. Men tack Lina för att du följde med mig, hade fan dött utan dig!!
Vi drog och åt subway efter besöket på (AKUTEN som tog drygt 5 timmar). Efter de så mådde lina dåligt och även jag lite på kvällen. Dagen efter så va jag hemma med 39 graders feber och jag har 36,5 i vanliga fall så mådde rätt dålig. Spydde och kunde knappt sitta upp. Så jag tror de va nått som inte va riktigt bra med den subwayen asså..
Men nu mår jag bra ;)

Ja de e vad som hänt de senaste dagarna, o nu är det mindre än en vecka kvar tills gipset e av och en vecka och en dag till det är sommarlov!!!!!!:)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0