Vill ha sommar!!

hej hej, Jag har ett problem... min kamera på datorn har försvunnit, hur den nu kan göra det?.?.. men det har den, undrar bara om det är någon som vet hur jag kanske kan fixa så den kan komma tillbaka. jag har en kamera grej som jag laddade ner men bilderna sparas inte, så jag kan inte få tag i dom.


gud vad jag vill ha sommar nu va!! det har ju varit ganska vårit nu de senaste dagarna. Men jag vill ha sommar, bland annat för att vi ska åka på semester och de ska bli as kul. Sen är det också varmt och skönt på sommaren;) hehe
Asså det finns så mycket i affärerna som jag vill ha!! finns så mycket snygga kläder, smycken och solglasögon som jag vill ha!! har dock inte så mycketr pengar...
jag bjuder på några bilder från våran förra semester, bara för jag längtar så mycket till semestern!!:)
kram kram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0