Some days are better than others

Hej jag har trott att jag varit färdig med min bild i bilden men Meya, vår lärare lägger till saker man ska gö hela tiden MEN nu e jag färdig!!:)

Hahaha idag asså, fan va flummiga vi har varit idag va!! Har skrattat typ hela dagen. Det börjar med att jag på gymet typ bryter båda mina armar.. Sitter och kör skivstång ska lägga upp den på där man kan lägga den för att sedan resa sig. Bara de att vi flyttat på oss och det finns ingen grej att lägga tillbaka den på. Mina armar böjs då bakåt och jag fastnar och får inte fram armarna igen. Elin som jag trodde stod bakom
Mig är ute och utforskar vikterna elr nått och Martina håller på med sitt. Jag får panik och får fram " Elin kan du hjälpa mig lite?" innan Elin kommer fram har jag redan tappat hela stången och vrider armarna så som de inte borde gå att vrida. Nu har jag skit ont i armarna och ryggen...
Martina letade efter en mobilladdare och frågade alla om de hade med sig en. Till sist sätter hon väskan på rullbandsräcket och hittar en sladd jag ska titta och böjer mig fram samtidigt som Martina drar upp skeden och snärtat mig i ansiktet med den!!
Efter detta sitter vi och spelar spel, Lina sitter och leker med ett gummiband och vips så smätter hon sig själv i ansiktet!!! HAHAHA
OMG sen efter skolan sitter jag och Martina och spelar lite kort och jag e så efterbliven så de e sjukt och vi kissa nästan ner oss fö vi skratta så mkt!!

Sammanfattning rolig men smärtsam dag!!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0