One piece!!!

Ahh ligger här i soffan i min one piece som jag köpte när vi va på Gekås förra fredagen:) hehe orkar inte skriva va jag hittade men jag kan säga att jag är nöjd. De ända e att jag inte köpte en one piece till Fredrik för jag visste att han ville ha en men köpte bara en till mig, känner mig lite elak..:/ men men annars är jag nöjd:) men fredag igår va de bara skolan, handla o sen hem i städa huset. Idag var de övningskörning till kba där vi lämna in min dator som inte riktigt vill funka som jag vill. Sen vidare till kusinerna. Nu e vi hemma o ligger framför tv, borde egentligen träna på engelskan då jag har presentation på onsdag. Imon blir de att åka till ÖB med mamma o lite engelska;)
Ha en bra lördagskväll
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0