Hej hej!

Hej hej! Har inte bloggat på ångra dagar för bloggen appen på mobilen har inte velat funkat och har inte orkat starta datorn;) hehe. Men nu är jag tillbaka:) Jan kan berätta att jag blivit klar med min tavla i bilden och blev hyfsat nöjd. Jag hade velat att glasbruken skulle se lite mer verklig längst ner men får inte till de. I lördags firades Martina som fyllde 18 den 17 februari. Min, Lina o Elins present till henne var laserdome o mat. Så vi åkte in till Mölndal och spelade. De va så jävla roligt!! Vi delade upp oss så att vi va 2 i varje lag. Eller aa de va ju flera där men vi 4 spelade inte i samma lag;) Martina o Elin och jag o Lina. Enligt Martina så gick Elin bara runt o skrattade de första fem minuterna. Haha! Ne men de va en rolig grej som iaf jag vill göra om!! Efter vi spelat klart åkte vi hem till Elin och gjorde tacos:) jätte gott, trots att de inte hade flytande honung...

I söndags firade vi mamma som fyller år imon den 6/3. Så mormor, morfar, Gunilla och kusinerna var här.

Och idag så är de måndag... Skola och ännu en vecka till. De va la inte så mycket som hände det ända roliga va typ att jag tappade bort min mobil. Sprang runt som en galning, ville inte missa bussen som gick om 10 min. Lina va snäll och ringde till mobilen och vips så ringde de i bh:n.. Haha fan va efterbliven jag ee. Men de va typ de.
Imon blir de skola och sen hem och fira mamma igen!!:)

Ha de så bra
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0