du måste skämta med mig, snö??

hej igen, sitter här i soffan och softar lite. Jag har sett att de har varit en video som har delat av veldigt många på facebook, jag har inte tänkt så mycket på de men nu så tittade jag på den. Tycker det är så hemskt!! Ni som vill titta på den så finns den här nedanför.
http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc&sns=fb

Jaa.. som sagt sitter jag här i soffan, vänder mig om och tittar ut. Men va i helvete!! DET SNÖAR!! ÄNNU EN GÅNG!! ne men asså jag orkar inte med mer snö. ville inte ha snön fösta gången, inte andra och definitift inte denna gången.. Nu tänker jag gå ner sätta på en kopp te och krypa ner i soffan ingen och bara hoppas att snön är borta tills imon. 
men då ska jag gå ner och fixa mitt te så ni får ha det så bra trots snön...
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0