Snart drar vi!!

tjooohoo!! snart bär det av på semester!1:) Ska bli så jälva skönt!
Ja vi åker på onsdag morgon och jag är typ redan fädig packad bara lite små saker som jag måste åka och köpa innan  vi åker. Vi va och hämtade resväskor idag hos mormor och morfar, våra va sönder så vi hämtade två av dem. På måndag ska vi till farafar oxå hälsa på han en liten stund och sen köpa de små sakerna som behövs innan reasan.
De ska bli så himmla skönt att bara lämna kylan och de tråkiga och bara åka iväg och bada, sola och bara ta det lugnt:):)



Asså seriöst jag kollar ju på lillabloggen, en kille på 15år som videobloggar. han bloggar typ om vardagssaker och gör lite parodi på de.
Men en sak som han pratat om är alla tjejer som lägger upp bilder på sig själva och skriver en engels liten snutt.
Jag har kommit på att jag typ stör mig as mycket på de... Vet ej varför dem får ju gö de om de vill men jag bara stör mig!

Jaja vet inte om jag kommer kunna blogga så mycket på semestern, vi har internet på hotellen men vet ej om det är gratis eller inte, så vi får se. men jag bloggar så fort jag kan.

om jag inte bloggar innna jag åker så får ni ha en riktig bra sommar!!!!:)
Kram kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0