på väg hemåt

hej hej, äntligen ett hotell med fri wifi på rummet. vi är som sagt på väg hem nu. Vi är i Österrike och har precis ätit en jätte god middag!!:) nu kan jag även ladda min dator så nu sitter jag med den vilket är skönt, för nu fattar jag vad som är ä och å;P haha
Nu när jag har min egna dator kan jag även ladda upp några bilder, så här är några bilder från resan.
Lägger nog upp mer sen när jag kommer hem.
 
 
För två år sen när vi var på våran första bilsemester, va vi en en liten söt by och tog kort med en staty. denna lilla by hittde vi även denna gång, så vi tog ett nytt kort för skoj skull. ;)
 
havet vid hotellet i Italien. vi va lite skeptiska först när vi kom till hotellet men det visade sig vaara jätte bra.
aktiviteter och tävligar på dagarna och underhållning på kvällen.( man förstod dock inte så mycket men de va kul ändå) personalen va så jäkla härliga och kommer verkligen minnas tiden på hotellet.
hahaha dessa ödlor. dem va överallt, och vi såg jätte många men ändå varje gång man såg en så skrek man
" åhhh kolla en geckoödla!!" ;)
 
 
fler bilder kommer när jag kommer hem!!
ha de så bra
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0