Så mycket skratt:)

tjo! kom hem för ett tag sen efter att ha varit och handlat, det är ju fredag och jag brukar hjälpa pappa att handla så vi alla kommer hem lite tidigare eftersom de just är fredag. När jag är och handlar upptäcker jag hur många IDIOTER det finns. Asså folk måste tro att man typ kan gå igenom dem, så ber man dem att få komma förbi så blir dem sura... jag bara stör min allmänt på de som stannar mitt i allt och börjar prata med nån eller bara tar upp hela vägen så man inte kommer förbi!!! ahh. Nu är jag hemma iaf. idag har varit en bra dag i skolan med mycket skatt och till och med lite tårar. (bra tårar) haha har ju varit sjuk hela veckan så har varit lite ensamt på dagarna men idag trodde jag atta jag skulle döö!! vid lunchen satt vi och spela Brothers In Arms. och jag måste säga att jag verkligen SÖG! Det märks att man inte spelat på ett tag, kan inte säga att jag va så himmla grym innan men jag ver inte så här dålig! första matchen döda en 1 person!! haha sriöst. det suger!! jaja sen efter det gick vi och kolla på youtubeklipp och vi skatta så de gjorde ont. ( det är här tårarna kommer in) Martina skratta så mycket att de kom en liten tår och bara för de skartta jag mer. vi skratta så mycket, fick inte luft ibland. ahhhh tack Martina och Elin för att ni gjorde min dag!! Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0