dagen skrik!

haalloj allihopa! asså det är nått med torsdagar, jag är altid jätte seg på torsdagar. Men idag var jag var jag typ glad och pigg ända till historian, där bara tog all energi slut. Idag på gympan hade vi dans ( kommer inte i håg vd de hette) o de va as kul, vi hade de förra veckan oxå o tyckte det var lika kul då. jag kan ju inte säga att jag ser så snygg ut men de är kul ändå. Sen hade vi bild och där målar vi en låda men ett föremål inuti och vi målar med olja och det är oxå kul. :) haha och det roligaste idag var nog när vi hade kultur idéhistoria, vi sminkade varandra som de gjorde på 20-talet. as kul för det såg helt galet ut. hahah sen komdå historian, vi satt i datasalen och kollade på facbook kom då in på denna bilden..
(titta noga)

 

ja ni som sett denna bild innan blev antagligen inte rädda, det var kanske ingen som blev rädd men det blev jag i alla fall. skrek över hela datasalen:p ( ni som inte sett det så kolla i det vänsta nedre hörnet, det är ett ansikte där.) det finns typ as många sånna här bilder men bilr alltid lika rädd. Samma sak vi såg den videon men den bil som åker på en landskapsväg och efter en stund hoppar det fram nån äcklig människa eller nått. kollat på de klippet as många gånger men ända blev jag as rädd och skrek över hela rummet IGEN... haha
visade bilden ovan för Emelie på bussen och hon blev as rädd och skrek och bara för att hon skrek skrek jag och alla titta på oss. haha jag är väldigt lättskrämd har jag kommit på. jag ju oxå berätta då att min bror skrämmer mig hela tiden. han gör inget speciellt utan han bara poppar upp lite var stans och bara står där och stirrar på mig. as äckligt!! 

jag tänkte bara visa min slinga jag fick idag av lina ( fick dock betala för den men ändå då) !! 
AS NICE!! TACK LINA!!:) 


ja det var det jag hade att berätt idag. så ni får ha det så bra, och nu ska jag snart gå ner och äta pannkakor som min bror gjort:9 

kram kram  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha! Jag blev asrädd för bilden. Rysning i hela kroppen. Vägrar titta en gång till ;-)

Ses snart hoppas jag, kram!

2012-02-09 @ 19:22:39
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0