Vad har jag gjort de senaste dagarna

Tja tja!! har inte bloggat på några dagar så tyckte det var dax nu och berätt vad jag gjort.
som ni vet åkte jag och fredik till Johanna, Robin o flickorna. det var mycket mysigt med god mat och roliga spel:) dock så är jag inte så stor fan av frågesport som vi körde. ( det är för att jag suger på det som jag inte gillar de). På fredag vid 13-14 åkte jag och frdrik hem för att jag skulle bort på kvällen så Elin skulle komma till mig innan. Hon skulle komma vid halv 5 men hennes pappa skulle köra henne så hon skulle komma mycket tidigare, det slutade med att hon kom 16.20 hela 10 min tidigare än vad hon skulle gjort;) men på kvällen körde pappa oss till Martina som fyllde 18år och skulle fira de! 
I lördags gjorde jag läxor och även i söndag, skulle ha träffat Emelie Bergström men så blev de inte:( och idag så började skolan igen.. kände mig as seg och trött idag så de blir att dega i soffan restan av kvällen.
här kommer några bilder från i fredags
 

















Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittade du ingen fulare på mig eller?:o

Vill se de andra bildens oxå ju!!

2012-02-20 @ 23:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0