skräck på svenskan

hej hej, sitter här i min säng och myser framför TV. dagens svenska lektion var riktigt roligt!!! haha elr INTE vi såg på skräckfilm och som vissa kanske visste så HATAR jag skräckfilmer.
det var planerat att vi skulle se på film på svenska men inte just en skäck, men när marie skulle gå och hyra filmen fråga hon om det var nån som ville följa med och det var de. De som följde med, fick marie att hyra en skräckfilm och då blev det "wrong turn 2". det var väldigt mycket som var väldigt overkligt, okej allt var typ de men tycker ändå att det är äckligt. som sagt jag HATAR SKRÄCKFILMER. Så i filmen hände de nått äckligt så jag skrek över hela klassrummet medan alla skratta. hehe japp... jaja nu sitter jag här och har lockat mitt år men plattången, jag har inte vetat innan hur man gjort men jag såg på tv hur man gjorde så jag har testat ett par gånger. så här blev resultatet.



haha som ni ser så är jag inte så bra på det så jag tröttnade efter ett tag. men jag klarade i alla falla att få till en liten lock ;) hahah
ja men nu ska jag bara ligga och mysa här i min säng så ni får ha det så bra,

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0