Myser i soffan

God morgon Ligger i soffan hos Johanna o Robin, kollar på när Fredrik i Robin spelar NHL10. Idag ska är det Martinas födelsedag så GRATTIS till dig Martina!:D idag vid 13-14 åker jag i Fredrik hem, hemma ska jag ta en dusch och kanske ta en liten lur eftersom man vakna lite tidigare än vad man brukar då de små söta flickorna kommer o vill mysa i soffan;) måste oxå fixa mina. Naglar igen för att jag brutit av Hälften.. Haha sen vid halv 5 kommer Elin hem till mig så ska vi gö oss i ordning för Martinas födelsedags fest:) men nu ska jag ligga här i mysa med flickorna så ni får ha det så bra:) kram kram

P.s jag o Fredrik gjorde en egen "läskig" bild när vi väntade på bussen. Haha jag kunde inte hålla mig för skratt men försökte ändå...:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0