I soffan

Hej hej, ligger här i soffan efter en mysig dag. Dock så känns det som de e skola imon så de känns ont så kul men de e de inte:) Idag har jag varit i kba med Emelie Bergström och shoppat lite. Blev 2 linnen, några ansiktsmasker o lite smått. Efter vi kom hem spelade vi deras dans spel som dem har till wii, hehe de va kul men blir nog roligare om man kan stegen o så lite böttre men de va kul. Sen gick jag hem och åt en as god middag. Tagit en varm dusch och sen en go ansiktsmask.

Nu tänkte jag även lägga in mitt första outfit inlägg, de som jag hade på mig bör jag åkte in till kba:P hehe

Jeans- JC
svart- Ginatricot
Tröja- Ginatricot
Jacka- H&M
Mössa o vantar- H&M
Halsduk- nån affär på Frölunda torg
Ringar - Lindex o Illum i Köpenhamn
solglasögon- Lindex
Converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0