God mat:)

Tjo Tjo, hoppas ni hade en mysig fredagskväll. Idag vaknade jag 9 och gick upp till frukosten mamma o pappa gjort:) efter frukosten övningskörde jag o pappa, vi åkte först till klovsten sen Ikea och efter de hemma kväll. Vi åkte oxå till en affär som hette "Jannes färg" de va ett paradis;) haha de fanns så mycket olika färger och penslar. Hehe men jag gick därifrån med bara en spännram och kolpennor, passade på att måla en snabb bild innan vi börja med maten. :)

Nu är jag hemma med familjen och lagar mat, idag blir de fisksoppa med musslor och räkor.:) as gott! Dessutom blir de förrätt. Rostebröd med rom, créme fraiche, röd lök o citron:) ha en bra kväll :)
Kran kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0