Fullt upp!:/

Idag har det varit fullt upp för mig. Gick upp halv ni o åt frukost med familjen för att se. Åka till Falkenberg o titta på när Fredrik spela innebandy match. Efter. Athen blev de en sväng till burgerking, på hemvägen tänkte jag att jag skulle färga ögonfransarna, lvningsköra med pappa i lite annat. Så blev det inte... Det blev en snabb dusch och sedan var det bara att sätta sig vid datorn och göra läxan som ska in imon. Gud asså jag trodde det bara va en lite inlämning men min blev 31/2 sidor plus då en powerpoint som man skulle gö... Men jag vet inte, fatta inte riktigt uppgiften. De får gå som det går. Aa men iaf, så vid dator har jag suttit hela eftermiddag/kvällen. Tig en paus när vi skulle ner och ätandet som var as god!! Men nu är jag äntligen färdig och kan koppla av tills imon när det e redovisning.. Hatar att redovisa!!
Annars så är det bra:) ha de bra
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0