Hej igen!

Ja de va ju ett tag sen nu igen som jag blogga! Har tappat de känner jag!
Men de har väl inte hänt så mycket! Det säger jag varje gång, men denna gången så stämmer de inte, har haft saker att göra hela tiden känner jag! De va ju Fredrik och Richards födelsedag som man skulle köpa present och så! Sen har jag varit skit stressad över dessa julklappar, jag känner mig typ inte alls taggad över julen i år.. Vet inte va de e men de känns typ bara jobbigt på nått sätt! Men men jag o Fredrik gick på kungsmässan i tisdags o fixa alla julklappar då så nu är iaf det klart!
Sista dagen i skolan idag oxå, härlig! Fy fan va skoltrött jag är va, vill bara ta studenten men då måste man veta vad man ska göra efter och massa sånt och de har jag inte riktigt funderat ut än. Men de ska bli gött med lov iaf, de e behövligt! Har dock ett projektarbete som står ute i förrådet och väntar på mig, de blir tydligen inte byggt av sig själv!
Men nu måste jag gå till bussen så ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0