Härlig dag!

Fredag idag! Fy fan va skönt! I onsdags va första gången efter att jag varit sjuk som jag va i skolan! Men ändå har de gått segt som bara den!
Idag hade vi bara en lektion o på den lektionen är vi inne i Göteborg o målar trappuppgångar eller va man ska kalla det. De gick väl bra, vi målar en påfågeln vilket betyder att vi måste måla massa "ögon" o de känns som man aldrig blir klar, vet inte hur många gånger vi räknade o de kändes som det dök upp fler efter varje gång.
Haha men vi fick oss iaf några skratt, de va jag o lina som va där idag! Mellan att färgen torka tog vi några danspauser. De e bara de att färgen torkar på typ en vecka men så den torka ju aldrig!;)
Vi åkte även in tidigare för att få sluta tidigare så man inte kommer hem kl typ 6! Inte så kul på en fredag. Vi handla o böev upphämtade av pappa. Efter lite kaos för att Fredrik skulle tydligen oxå åka med i bilen o jag hade sagt att Richard o Edvin kunde åka med så de blev att Richard fick åka buss. Eftersom lina skulle med mig hem.
När vi kom hem gjorde vi inte så mkt, va lite uttråkade så de slutade men att vi sminkade varandra.
Tack så mkt lina för en härlig dag!
Kram på dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0