Shoppat!!

Ni vet när ni tittar in i gaderoben där det hänger massa kläder men ändå så känner man att man inte har nått att ta på sig?! Den känslan har jag haft länge nu. jag har gjort så att jag delar upp min pengar så nårg hundra lappar går till ett spar konto. Så idag tog jag med mig en liten summa av dem spar pengarna och åkte in till kba för att träffa Lina och Linnéa för att shoppa. ja det blev en ganska bra shopping blev typ 1200 kr fattigare men fick med mig hem
 
Skrotra med nitar på kragen - Bikbok
 
Jeans väst med lite nitar - Zara
Ljusa jeasshorts - H&M
ipone skal och matchande hörlurar - kjell & company
 
Fanns ju dock fler saker som jag ville ha men får väl åka in en annan dag och spendera lite mer.
Åhh måste oxå berätta om värsta psyoko gubben som kom fram till mig o Lina när vi att vid glassvagnen i "parken" vid statioen eller vad man ska kalla de. Vi satt där och spela ett spel som vi hittade där. Typ man skulle kaste ringar på några pinnar. Så går han först fram till en mamma som satt och åt glass med signa barn och fråga om pengar, aa så fick han de och gick iväg och köpte kaffe. Sen kom han fram till oss och börja prata med oss och fråga om han fick va med.. då slutade vi spela och satte oss. När jag sen prata med Lina då svara han.. ÅHH gud va äcklig han va och luktade illa!!!! det slutade med att jag o Lina gick till stationen och satte oss där i stället.
Jaaa.. jag kan ju berätta att jag gjort om mina naglar igen. har haft 2 olika designer sen den jag la upp men har
inte orkat lägga upp de andra:P men den här lägger jag upp;)   
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0