INTE MORGONPIGG

Jahopp ännu en dag närmare skolstarten.. Inte roligt!!
Idag hade jag körlektion, vi skulle köra i Göteborg idag. Inte nog med så va de kl 08:10!! OMG fy fan va trött jag va! De gick riktigt bra, man ska ju köra men en anna elev och turas om liksom och jag var lite nervös för de. Men det visade sig att jag fick köra men en från min gamla skola som jag hade umgåtts med lite så de va gött!! Senare gjorde jag mat till das familja!
Imon bild de plugg, körlektion och sen vidare till Johanna och flickorna som jag tillsammans med Fredrik ska vara barnvakt på fredag. Men imon blir de iaf Sovmorgon, får ju ta var på dem få som e kvar;)
Ha de gött!
Kram kram

P.s till er förvåning har jag bytt nagellack igen;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0