Ingen nyckel!!

Ja men detta va ju lyckat! Jag skulle köra ut Fredrik till busshållplatsen, han frågar om han ska låsa dörren till huset och jag svarar att han ska de. Han låser o så, när vi kommer ut till busshållplatsen kommer bussen med än gång, fredrik springer iväg med nycklarna o jag kommer på de när jag e hemma... Så nu sitter jag här utanför mitt hus o väntar på att nån ska komma hem..
Jag kan ju då passa på att berätta att igår shoppa jag med mamma och Fredrik! Hittade ännu lite kläder, väska o lite sånt. Kändes väl sådär när mamma fråga om vi behövde nått till skolan... Och man inser att de e sista veckan på sommarlovet nu..
Känns som de gått as fort!!
Annars aå måste jag sätta igång med pluggadet till körkortsteorin då de börjar närma sig...
Jag pluggade lite idag innan jag åke in till kba för att träffa Fredrik.

Annars har de inte hänt så mkt, gjort mina naglar igen;)
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0