In till Kungsbacka igen

Idag vakna jag av att Fredrik satte på musik... Hade planerat att sova lite längre idag men de blev att gå upp kl 10 ändå...
När jag gick upp börja jag städa huset, efter de gjorde jag frukost. Nu har håller jag på att gö mig iordning för att sen åka in till kba igen för att handla.

Kvällens tidsfördriv igår va att sätta pärlor på mitt headset. Jag fick idéen av en bloggare som har gjort de o sen skulle min lillebrors flickvän gö de igår o så fick jag några pärlor av henne:)
Så tack så mkt Thalena!!:)
Man kan ju säga att de e tur att jag har flera headset om jag skulle tröttna o måste plocka av alla pärlor igen, då e de bara att ta ett annat för de va fan jobbigt att sätta dit alla!!;)
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0