Alldeles för tidigt för mig!!

Åhh herre Gud! Jag e uppe innan kl 7 på sommarlovet. Jag lovar er varken jag eller min kropp är gjorda för de här. Jag har iaf sovit inatt (när jag väl somna) så de e ju lite bra iaf! Varför jag plågas på detta sätt att gå upp så fruktansvärt tidigt är för att jag har körlektion kl 08,05!!! Åhh seriöst! Dem säger i alla böker att man inte ska köra trött o så bokar dem in oss kl 8 på morgonen!! Bläää!!! Aja får gö mig i ordning. Aa juste inte nog med den à tidiga körlektion har en till senare idag oxå kl 13.15. Ahh vill bara ha mitt körkort nu!!!! Aa sen efter alla dessa körlektioner idag ska jag träffa underbara Emelie landström!:) de kommer iaf bli kul!!:) Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0