Jag hittade de skor jag ville ha tillslut

Händer yao? Ja här händer inte så mycket, jag ska typ sätta mig och göra läxa snart och sen blir det att städa huset. Jag berättade ju om att jag skulle köpa nya skor och det blev ett par millitärgröna palladium.:)
Jag tvekade väldigt mycke innan jag fick valt dem men nu nar jag har dem är jag väldigt nöjd.




Imorgon får vi besök utav Johanna, Robin och flickorna. De skulle ha kommit hit förra helgen eller så var de förr förra helgen men då blev de sjuka och kunde inte komma hit. Så vi flyttade fram de så de kommer imon istället:) ska bli kul att träffa dem igen de länge sen nu.
Men nu ska jag börja med läxorna så ha det så bra.
Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0