ingen större tur idag

Hej hej, asså seriöst jag fick ju tillbaka min dator i fredags men i går så fick jag lämna in den igen för då fungerade inte cdläsaren. Men jag fick tillbaka den idag igen så det är ju gött. det var ju skola idag och då hade vi naturkunskap och bild. Asså seriöst bild från klockan 11.05 till 15.30  är faktiskt as jobbigt, får sån huvudvärk. När jag slutade gick jag till kungsmässan för att byta mina skor och ett linne som gått sönder, dess värre hade de inte varken skorna eller linnet jag ville ha så de sög ju. Det blev ett tillgodokvitto på intersport och en annan tröja iställer från bik bok. men jag funderar på att köpa ett annant par skor i sället för converse, nämlgen ett par såndana här. :)

 

Jag är dock lite osäker eftersom de är kraftigare än converse kanske de blir för varmt till sommarn, men mamma och pappa ska betala dessa paret skor så då kan jag ju köpa ett par tunna skor själv när det behövs lite senare:)

Förresten Elin om du läser detta kan du hjälpa mig med bloggen nån gång?? skulle vara jätte snällt.<3
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0