GLAD TJEJ!!

WHOOP WHOOP!! Jag är jätte glad för jag har fått tillbaka min dator som jag saknat mer än jag trodde att jag skulle göra. Den har varit borta i typ en vecka, men jag trodde den skulla vara bort ännu längre så när jag fick smset igår att jag kunde hämta ut den blev jag as glad. Varför jag trodde den skulle vara borta längre va för att för några dagar sen ringde de nån som ville prata om datorn. Hon pratade engelska, de va as mycket buller och jag suger på engelska så jag fatta inget utav vad hon sa. Så efter många om och men fick hon min pappas nummer som hon skulle ringa men aldrig gjorde. Det finns ju en sak som inte är så roligt, dom har blåst hela datorn så jag måste göra om alllt så de är ju inte jätte kul men men den funkar som den ska så de e gött!!

Nu sitter jag här i soffan men min dator som sagt och lär sitta här hela kvällen, eftersom jag är ensam.. mamma är bort  och även fredrik och pappa jobbar. 
Men jag ska bara ligga här och chilla och äta lite gott sen, så då får ni ha en bra fredagskväll, kram kram

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0