En varm kopp te och hockey

Sitter i soffan dricker te och kollar på hockey;) idag va jag hemma från skolan hade så inte i magen. Men imon blir de skola, börjar dagen med engelska presentation. Är så jävla nervös!! Hatar att redovisa! Ja efter de blir de att träffa mitt lille gullefjun Emelie Landström.:D måste oxå lämna in min dator på Elgiganten, lämnade in den i helgen men de fixade inte de jag ville så jag får gå tillbaka imon. Och sen vid 15 blir de körlektion.

Åh jag kan ju berätta att jag blev så rädd idag va!! Trodde jag pajat min mobil. Jag har ju jailbreakat mobilen. Men så ville jag ta bort de, så jag skulle återställa mobilen... Gick ju sådär. Den ville inte återställas och sen när den typ var rensad ville den inte starta.
Så jag gick ner och åt as depp för pappa har sagt att om vi gör sönder mobilen får vi inte ny. Så jag ba ne de e fan kört för mig nu.. Men när jag kom upp så va de. Bra igen!!!:) haha fy fan!!

Aja nu e mobilen bra så nu ska jag sitta här o njuta av mitt te:)
Kam kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du får låna ut telefonen till nån av mina småttingar så kanske den råkar slinka ner i kaffekoppen som min gjorde ;-)

2012-04-03 @ 22:00:52
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0