Både fint väder och besök!

Hej hej, vilket fint väder vi haft idag asså!! Sol och varmt, det blåste dock och då va det lite kalt.
Idag fick vi besök av Johanna, Robin och flickorna. Det var mycket trevlig och roligt. Det blir mycket lek med små tjejerna när de är här vilket är mysigt. Det blev lite kubb, duplo bygg och en del blommvattnande :) haha
nu ska jag ta det lugnt och lägga mig framför TV som jag brukar gör. Skulle dock ha gjort läxa idag med det orkar jag inte...


Alina och filippa i det fina vädret:)



Jag tror absolut att Alinas framtida karriär är inom modelbranshen!!:)



Söta Elise hittade oxå ett par nya skor i hennes storlek.
Så sör är hon, när hon ska ta på sig skorna sätter hon sig ner på marken och verkligen trär på sig dom:) hahah
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0