Vill ha sommar igen!!

Ja eftersom ja la in ett inlägg för typ några minuter sen, vet ni att jag sitter i soffan i myser. Nu när jag satt här titta jag på några bilder på mobilen i hittade några bilder från i somras. Åå de va så jävla kul. Jag och Lina va på Liseberg och vi hade haft en rolig dag o vi sa att vi skulle satsa våra sista pengar på Aladinhjulet. De fanns bara två brickor kvar 19, 20 o jag valde då 20. Medan lina gick bortåt mot mitten för att vänta på att spela. De snurrar hjulet och jag ser inte riktigt var den hamnar men de ser ut som den hamnar på 19, så jag börjar vända mig om och jag hör Lina skrika "JÄVLA SKIT UNGE!". Vänder mig om o ser att jag vunnit stjärnvinst. Lina kommer springandes emot mig och jag bara ser hur alla stirrar på oss.
Haha! Lina blev lite sur för att jag vann och inte hon, så hon ville spela på ballerinahjulet. O turen var med henne hon vann då oxå stjärnvinst. Så vi gick lyckligt hem efter en underbar dag! Älskar dig lina!:)


Kommentarer
Postat av: Liiinis

haha dagen vi såg tobias hångla.. usch!



Älskar dig med :)<3

2011-11-22 @ 22:23:52
URL: http://nattstad.se/linavahlersvik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0