En dag hemma

Idag fick vi jobba hemma med engelskan och matten var inställd p.g.a att lärarna skulle på nått möte. Så idag passade jag på att ta en riktig sovmorgon, gick upp kl 12. Dock så vaknade jag massa gånger innan jag gick upp. Men Sov ändå lite. Men när jag vaknade så hade jag värsta ont i halsen och de har jag fortfarande, nu känner jag även att jag har ont i kroppen o känner mig allmänt hängig. Men har matte prov imon så kan inte bli sjuk nu. Men jag fick ändå sett de filmer vi skulle se i KUHI o målat lite på min bild. Resten av kvällen blir att krypa upp i soffan med filt och te, bara art hoppas att jag känner mig bättre imon.

Ha de bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0