Nyårsafton!!!

Tjo Tjo:) har inte bloggar på ett tag för jag har inte hunnit trots att jag typ inte gjort så mkt.
Juldagen gjort vi ingenting vi bara va hemma o tog de lugnt. Annandag jul hade vi besök av Robin, Johanna, flickorna och Nicklas:) de var mycket trevligt med god mat. (tyckte jag iaf):) Den 27 grattade jag Emelie Bergström som fyllde 18!!;) Sen spenderade jag dagen inne i Kba med Emelie Landström och det va väldigt roligt.
28 var jag hos Johanna, Robin o flickorna. Fredrik skulle oxå följt me men han var/är sjuk. Men jag hade roligt hos dem. 29-30 gjorde jag inget speciellt har bara gått runt o snorat..
Idag är det nyårsafton som jag skulle ha spenderat hos Elin, så blev de inte eftersom jag oxå blivit sjuk. Så de blir hemmakväll för familjen Antonsson eftersom mamma o pappa tyckte inte de va kul att lämna oss hemma bär bi var sjuka på nyårsafton. Vi får göra de bästa av de helt enkelt.

Så gott nytt år på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0