Förkyld...

Ligger här i soffan idag igen. Är fortfarande förkyld, hostar och har ont i halsen. I helgen mådde jag lite bättre så jag trodde att de skulle bli skola i går. Det blev de inte, hostade hela natten så jag sov inte ett dugg.. Blev en dag hemma i soffan med massa matte plugg och även lite idrott på kvällen. Även idag blir de en hemma dag. Visst de e skönt att va hemma o ta de lugnt men de får mig även att tänka på hur mycket jag har kvar att göra innan jul. Jag måste köpa julklappar, fixa mina naglar (de måste jag dock inte men jag vill) i helgen ska jag hjälpa Johanna o Robin att flytta. Hjälpa mamma med att fixa inför Fredriks födelsedag och jul. O så skolan oxå.. Matte nationella, idrotts inlämning och lite sånt. Vill ha lov nuuuu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0