Back to School

Idag var kg tillbaka i skolan. Dagen var helt okej. De e så för mig iaf när man inte träffat sina kompisar på ett tag, blir jag så skrattig. Skrattar åt allt typ:P haha ne men de va kul. Vi bestämde oss oxå för att kö lite shuffle... Haha de gick la så där, får öva lite mer. Lina va dock rätt duktig på de. Ne men de hade vart nice om man hade kunnat. Så ska fan börja öva så får vi se hur de går;) haha efter skolan åkte jag in till gbg och plugga matte i två timmar. Åkte hem och åt en god middag, när jag kom hem så hade Fredrik skadat fingret så han i mamma åkte till sjukhuset med hans korvfinget! Så nu ligger jag hör i soffan o myser väntar på att mamma o Fredrik ska komma hem, då jag ska göra varm choklad till mig o Fredrik :)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0